Kundeopplysninger
For å kunne handle hos oss, må du registrere deg med de obligatoriske felt i kunderegistreringen. Mesterlys behandler alle persondata ifølge Lov om Personopplysninger, og opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for tredjepart. Du vil til en hver tid kunne kreve å få slettet eller rettet på dine registrerte persondata. Ta i så fall kontakt med oss på e-post: post@mesterlys.com
Priser
Alle priser i nettbutikken er oppgitt inkludert 25% moms.
Vi forbeholder oss retten til å endre prisene på nettstedet uten forvarsel.
Betaling
www.mesterlys.no tilbyr betaling med Faktura, Visa og Mastercard.
Vi er svært opptatt av din sikkerhet som kunde, og all korthåndtering skjer kryptert hos vår sikkerhets-partner Klarna. Ingen av dine kredittkortopplysninger lagres hos oss. Les mer om Klarna.
Når du gjør din bestilling, reserveres beløpet på konto og beløpet trekkes når varen sendes fra oss.
Hvis hele ordren kanselleres før sending, fjernes reservasjonen. (Det kan ta 3 – 5 dager før dette blir synlig på kortet.)
Om deler av ordren kanselleres, opprettholdes reservasjonen fram til varene sendes. Du blir selvsagt kun fakturert for de produktene vi faktisk sender.
Levering
Leveringstid er normalt 2 – 5 dager fra ordren er mottatt. Forsendelsestid med posten kommer i tillegg.
Vi tar forbehold om at enkelte produkter kan være midlertidig utsolgt fra våre leverandører. Du vil da motta en e-post med forventet leveringstid fra oss.
Frakt
Vi belaster kr. 145.- som dekker frakt og ekspedisjonskostnader.
Dersom pakken ikke blir hentet, forbeholder vi oss retten til å avkreve et gebyr på kroner 250.- Dette for å dekke våre håndterings- og fraktomkostninger.
Det er ingen skjulte kostnader når du handler gjennom vår nettbutikk.
Angrerett
I henhold til angrefristloven (http://www.lovdata.no/all/hl-20001221-105.html.) gjelder 14 dagers full returrett.
Dette betyr at du kan heve kjøpet ved å returnere varer til oss innen 14 dager fra den dagen du har mottatt dem. Varen må returneres i ubrukt stand og i original emballasje, og angrefristskjema må fylles ut og returneres samtidig.
Angrefristskjema kan lastes ned her
Du må selv betale fraktkostnaden ved retur etter angrefristloven.
Vi gjør oppmerksom på at om du returnerer varer direkte til nærmeste Mesterlys-butikk, vil refunderingen av kjøpsbeløpet likevel skje gjennom nettbutikken. Du vil med andre ord ikke få dette utbetalt i butikken.
Reklamasjoner
Dersom du får en defekt eller feil levert vare, kontakt oss på: post@mesterlys.com så fort som mulig, og senest innen 14 dager. Kundeservice tar imot din feilmelding og sender deg en frankert returetikett. Send varen tilbake i den stand den ble mottatt, og legg ved en skade- eller feilmelding. Vi vil omgående sende deg en ny vare. Hvis det det dreier seg om en feillevert vare, skal denne returneres i ubrukt stand og i original emballasje.
Det gis full reklamasjonsrett etter kjøpsloven for alle elektriske produkter. Det er minimum 2 års reklamasjonstid på alle varer. Ved feil på produkter innenfor garantitiden, ta kontakt med kundeservice på: post@mesterlys.com eller nærmeste Mesterlys-butikk i butikkens åpningstid, så hjelper vi deg å løse problemet.
Returkostnaden ved reklamasjoner/feilleveringer betales av Mesterlys A/S.
Returadresse:
Mesterlys Ski A/S
Kråkstadveien 1
1400 Ski
PRISMATCH
- Du må dokumentere den lavere prisen ved å legge fram annonse, kundeavis, produktkatalog eller lignende.
- Garantien gjelder innen 30 dager fra kjøpstidspunktet, mot lokale og konkurrerende butikker i de byene du finner en Mesterlys-butikk.
- Dersom du finner en lavere pris på identisk produkt i etterkant av at du har kjøpt en vare hos oss, trenger vi også den originale kvitteringen fra kjøpet.
- Prismatch gjelder i den butikken varen ble kjøpt eller bestilt.
- Prismatch gjelder ikke mot nettbutikker uten fysiske utsalgssteder, eller utenlandske nettbutikker.
- Prismatch gjelder ikke for ekstraordinære tilbud fra en enkelt butikk, f.eks i forbindelse med åpningstilbud, lokale handelsdager o.lign hvor det er oppgitt hvilke(n) butikk det gjelder.
- Prismatch omfatter ikke personlige tilbud som kun gis til våre kundeklubbmedlemmer.
- Prismatch omfatter ikke utstillingsmodeller.

100% fornøyd GARANTI
- Kvittering må fremvises.
- Du må tilbake til samme butikk som du kjøpte varen i, for å benytte deg av garantien.
- Varen må være uskadet og i samme stand som ved levering. Alle deler må medfølge.